In incercarea de a scrie rime si versuri

Probabil …

Probabil că am greșit neluptând pentru mulți,
Că am greșit, renunțând să mai mut eu munți.
…că nu am mai dat importanța dorită multora,
Și ca am răpit din dulcea lor visarea … altora.
…că nu i-am ținut cu forța…lipiți de mine,
Și că mi-am dorit să ii văd liberi dar și bine.
…că am greșit că nu v-am căutat când trebuia,
Atunci când inima mă durea și poate sângera.
…că nu mi-am dat seama de multe în viața mea,
Și nu e prea târziu să mai schimb ceva…în ea.
…că din ambiții si orgolii am căzut prea jos,
Și nu am mai strigat când totul era…de prisos.
…că am pierdut multe persoane, nu m-am gândit,
Sunt singură că sunt mulți pe care i-am dezamăgit.
…că poate nu am știut să apreciez ce șanse am primit,
Știu că nu sunt deloc un om perfect și am avut de suferit.

Știu că am greșit multe în viață…îmi pare rău…
Dar cu bune și cu rele sunt același om. Doar eu…

ai ceva de adaugat ?!

