Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

Mama si 8 martie

Iubita mea mama,
 
M-ai tinut in pantecul tau 9 luni, am fost o parte din tine, am simtit si am trait alaturi de tine toate emotiile. Chiar daca nu eram langa tine si trupeste am simtit si bucurii si tristesti dar si multe zambete…
… 9 luni au zburat ca gandul si a venit ceasul in care m-ai nascut si eu am venit pe lume, nu mai eram o parte din tine dar am ramas sa iti fiu alaturi si aproape. M-ai crescut si m-ai iubit asa cum o face orice mama de pe pamantul asta. M-ai inavata ce e bine si ce e rau, ai avut grija de mine si de educatia mea, mi-ai oferite multe clipe minunate si multe zambete. … am crescut si am devenit si eu o domnisoara iar acum femeie … in timp o sa devin si eu mama, asa cum esti tu pentru mine.
… stiu ca nu am fost un copil model ca toti ceilalti, ca ai avut multe rani de pansat, dovada sunt cicatricile si acum prezente sau bucuria cea mare in frunte 😆 cu toate astea tu m-ai iubit si ti-ai ingrijit puiul ranit.
… in ceasta minunata zi de 8 martie iti doresc sa fii fericita, iubita, implinita si plina de zambete asa cum ai fost decand te cunosc (aproape 26 de ani) 😀 si nu uita un lucru:
 

TE IUBESC MAMICA MEA! pentru tine si zambetul tau imi dau si ultima suflare!!

 
Iar daca tot este 8 martie mai tin sa mai multumesc unei persoane dragi si iubite din viata mea si anume bunica mea, femeia cu voce tremuranda la 83 de ani care se bucura ca un copil la orice, care iubeste ca o mama si ca o bunica pe toti, care chiar daca te face sa te mai superi stie sa iti stearga supararea cu un zambet.

TE IUBESC MULTI MAMI! sa iti dea Bunul Dumnezeu sanatate, zile senine si multa putere de munca si viata lunga!!

ai ceva de adaugat ?!

