In incercarea de a scrie rime si versuri

As mintii …

…. daca ti-as spune ca nu plang si ca nu ma doare,
Orice raspuns cerut sau dat … orice pusa intrebare.
… daca ti-as spune ca nu lipsesti din viata … mea,
As da orice sa am zambetul tau. Imi lipseste adesea.
… daca nu as recunoaste ca nu imi e dor de tine, de noi,
Ca vad decat ochii tai, mari senini frumosi dar si … goi.
… daca nu ti-as spune ca nu e seara in care sa nu te visez,
Ca ma tii de mana si brusc eu ma trezesc si incep sa realizez.
… daca ti-as spune ca parfumul tau ma urmareste, zilnic, mereu,
Ca te vad langa mine si cand ma uit mai bine sa vad sunt doar eu.
… daca nu ti-as spune ca imi lipsesti, imi doresc sa fim iar doi,
Ca vreau sa fim asa cum am fost de la inceput eu si tu … doar noi.
… daca as spune ca imi e bine, dar nu e deloc asa chiar imi e greu,
Ca m-am saturat sa sterg lacrimile unei singure persoane: acelasi eu.
 
2 gânduri despre „As mintii …

ai ceva de adaugat ?!

