Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

Drumul Taberei si Herastrau poze :)

… m-am gandit sa va arat o mica parte din iarna care a fost prin Bucuresti. Prima zapada serioasa care a a facut ca Drumul Taberei sa para un oras al zapezii iar apoi ziua de astazi in care soarele a zambit.
Dupa multe zile friguroase si zile depresive soarele a stralucit azi si vremea a fost mai mult decat perfecta … am tras o fuga prin parcul Herastrau, am respirat aer cald … m-am bucurat de natura, am hranit veveritzucile si m-am bucurat din tot sufletul de soare … in pozele ce urmeaza o sa va arat si voua bucuria de azi, dar sid de la prima zapada frumoasa din cartier

 

Drumul Taberei si Herastrau Slideshow Slideshow.

ai ceva de adaugat ?!

