Melodii, cantece ... suflet

Cateva melodiii … pe zi ploioasa

Sunt cateva melodii de la XFactor, cantate de prietenii mei Tudor Turcu si Ioan Man ( va iubesc nebunii mei ♥), dar si Tuuudorrr Todut siiii Dragos Udila care imi plac tare mult. Recunosc mai mult imi place cum sunt interpretate de ei … ma ating mai mult la suflet decat cele originale, poate ca sunt cantate cu mai mult suflet decat cele obisnuite … nu stiu … cert e ca imi plac … si le ascult cu mai mare drag …
Deci cum ar zice cineva de la tembelizor, respectiv „Romanii ai talent”, sa trecem la treaba.
Prima este Sting – Roxane varianta Dragos Udila

Mergem mai departe cu Tudor Turcu, un prieten de nota 1000 care mi-a facut cel mai frumos cadou de ziua mea … cu care am ras, am glumit, ne-am imbratisat ca doi frati, (de parca ne stiam de o viata) alaturi de care am impartasit idei …si … eeeh amintiri frumoase.
Prima melodie este … Cargo- Ploaia, cantata de Tudor Turcu (melodie care i-a adus premiul de la XFactor)
 Pheonix- Nunta … cantata de Tudor Turcu

Tot Tudor Turcu … Lenny Kravitz- Are you gonna go my way

Fratele meu si prietenul meu de suflet … Iooooooooooan Man. Un om deosebit, cu care am ras, am plans, am cantat si mi-a incatat auzul si sufletul, un prieten Magic si cand spun Magic ma refer din toate punctele de vedere, un om cum rar iti este dat sa intalnesti, iar cand intalnesti bucura-te ca exista in viata ta. Un om special care a fost langa mine toate clipele frumoase, mai putin frumoase, euforice si mai putin euforice. Il iubesc ca pe fratele care mi l-am dorit o viata sa il am, din pacate nu este, il iubesc ca pe un prieten adevarat … destul cu vorba … Auditie placuta
Josh Groban- You raise me up … cantata de Ioan Man

Ioan Man- Ochii tai … pardon Holograf

Iar ultimul darr nu cel din urmaaaa … cel cu care am ras la cele mai bune bancuri spuse vreodata … unde credeti? In Gara de Nord si impreuna cu cel cu care am cantat melodii … Rock … iar de Craciun ne-am imbratisat si ne-am urat cele bune … Tuuuuuuuuudor Toduuuuuuut 😀
Jar of Hearts de la Christina Perri … interpretata de Todut Tudor

Lady Gaga- Paparazzi … dar cu mult mai bine cantata de … Todut

Bon Jovi- You give love a bad name intepretata de Tudorrr Todu …

Cam atat 😀 daca imi mai amintesc mai adaug 😀 pana atunci … enjoy the rain … pardon the music 😀
ai ceva de adaugat ?!

