In incercarea de a scrie rime si versuri

Iubeşte-mă…

Iubeşte-mă astăzi, de ce nu poate si mâine,
Atât cât poţi, cât ai în suflet, pentru mine,
Atât cât merit, atât cât poţi să-mi oferi,
Lacrimile s-au transformat demult în flori.
 
Iubeşte-mă, dar nu spunem în toată lumea,
Pentru că nu ştie ce bine sau nu … doar ea,
Nu ştie a se bucura sincer alături de noi,
Dacă ar vrea vestea se va duce şi peste văi.
 
Iubeşte-mă pentru că şi eu te iubesc sincer,
Când sunt lângă tine prind uşor un colţ de cer,
Iar atunci când mă săruţi timpul stă.Se opreşte,
Când vorbeşti inima vibrează, sufletul zâmbeşte.
 
Iubeşte-mă aşa cum poţi, dar aşa cum ştii tu mai bine,
Să nu uiţi că mereu vei fi o mic sau mare parte din mine,
Că zâmbetul tău, reuşeşte şi îmi atinge mereu sufletul,
Că tu eşti şi soare şi pământ, dar şi apă şi foc … eşti totul.
 
Un gând despre „Iubeşte-mă…

ai ceva de adaugat ?!

