In incercarea de a scrie rime si versuri

am cautat …

…  sa inteleg de ce bate vantul,
si am auzit mai al tau … strigatul …
am cautat sa inteleg cat de mare e marea,
si am auzit a ta dulce … chemarea …
am cautat sa inteleg de ce cade ploaia,
s-am gasit acel lucru mic … vapaia …
am cautat sa prind primul fulg de nea,
atunci am auzit de departe … vocea ta …
am cautat sa vad de aproape curcubeul,
si am gasit altceva al tau … zambetul …
am cautat sa aud galsul pamantului sub pas,
dar am auzit atat de cald al tau … glas …
am cautat sa inteleg multe, dar nu pot,
prefer sa te inteleg pe tine si stiu tot …
 
 
2 gânduri despre „am cautat …

ai ceva de adaugat ?!

