Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

Prietena mea …

… astazi dupa 18 ani te-am visat. Pentru prima oara, decand te-am pierdut si te-am cunoscut ai aparut in visul meu. As fi dat orice ca visul sa fie realitate. Te-am visat prietena mea scumpa si draga, ti-am visat chipul asa cum era ultima oara cand l-am vazut: era atat de alb, fara urma a unei tristeti, fara grija zilei de maine, iar parul, parul era de culoarea spicelor de grau vara si era tot o bucla.
Te-am visat cum erai acum 18 ani … doar corpul era unui om matur, trasaturile erau cele pe care le stiam copil fiind, i-am visat si pe fratiorii tai.
Mi-as dorii atat de mult asa de mult sa te vad, atat de mult in lipsesti … o viata de om.  As da orice sa te vad, sa te imbratisez si sa iti spun cat de mult imi lipsesti si sa povestim ca fetele (asa cum ziceam cand eram mici) tot ce s-a intamplat cu noi.
Parca si ieri te vad venind pe alee sa ne jucam sau sa mergem in parcul de la scoala,  iar in rasetele de copii, le aud de parca ar fi fost pe ale noastre … sunt 18 ani decand TU cea mai buna prietena ai mea a plecat fara sa stiu nimic. Ai disparut.
Am fost prietene din pacate cativa ani, la 7 ani inca ne jucam cu papusile, cu paturica in fata blocului sau in parcul din spatele blocului.
Nu pot uita cum ne doream atat de mult sa devenim surori, ba chiar ne doream asa de mult incat atunci cand era „moda” alunitelor pe obraz “dicatata” de actrita Natalia Oreiro din “Inger salbatic” ne-au aparut in timp doua alunite, mie sub nara dreapta si tie pe obraz. Eram atat de mandre de noi ca avem amandoua si suntem surori prin asta … Nu mai pot uita cum am facut primii nostrii banuti, vanzand trandafiri taiati din gradini, aproape de piata … apoi cand ne era pofta de dulce mancam cubulete de zahar iar de ne era sete, beam sifon sau suc de la TEC.
Ce au zburat anii fara a ne da seama… de ce ai plecat fara sa ma anunti? De ce nu ai spus ca urma sa pleci si ai lasat in sufletul meu un gol urias?! …
Stau si ma gandesc ca poate asta este un semn si o sa ne intalnim intr-o buna zi … si vom avea ce povesti, de 18 ani  care au trecut pe langa noi, cate si ce am facut … cate s-au schimbat …
 
 
…  imi lipsesti enorm Raluca … Bobe Raluca … da …
 
 
ai ceva de adaugat ?!

