In incercarea de a scrie rime si versuri

Dă-mi … Vreau …

Dă-mi mâna ta caldă şi blajină de dorinţă plină,
Vreau să o strâng la pieptul meu, în zi senină…
Dă-mi obrajii tăi, reci, de gerul iernii grele,
Vreau să îi încălzesc cum pot, cu palmele mele.
Dă-mi gura ta cea însetată, de iubire şi cuvinte,
Să o sărut aşa cum merită … aşa cum se cuvine.
Dă-mi frigul care în suflet ţi-a pătruns iarna,
Vreau să îţi ofer căldura mea dar şi caldă haina.
Dă-mi inima ta rănită, de suferinţe grele încercată,
Iar eu ţi-o voi da pe a mea de iubire pură încărcată.
Dă-mi durerea ce uneori pe umeri te apasă şi e grea,
Şi vreau să o transform în uşurinţă … de pot aievea.
Dă-mi doar o viaţă să îţi arăt cât te iubesc de mult,
Şi ai să întelegi de ce când mă priveşti sunt un om mut.
Dă-mi şi vreau să fiu mereu alături de tine de la început,
Aşa cum trebuia să se intample sau nu. Mai acum, mai demult.
 
 
2 gânduri despre „Dă-mi … Vreau …

ai ceva de adaugat ?!

