Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

Anul care se termina …

… anul care se termină a fost un an greu … sau poate uşor … oricum a fost unul plin de evenimente, plăcute sau mai puţin plăcute … da, exact cum ai citit: evenimente plăcute sau mai puţin plăcute. În următoarele rânduri am să povestesc de ce a fost plăcut sau mai puţin plăcut.
• am început anul în mare forţă, adică, cu alte cuvinte revelionul m-a prins in Piaţa Constituţiei alături de prieteni cu care am cântat, ne-am distrat, ne-am simtit bine şi alături de care nici nu am simţit că a trecut timpul (Vă mulţumesc şi vă iubesc ♥). Aşadar ne-am simţit atât de bine încât doar când a fost număratoarea inversă ne-am dat seama că trecem în noul an. Superbă atmosferă, superb tot!
• sesiunea de iarnă, din anul 2 de la master am trecut-o cu brio, apoi m-am înscris pentru bursa de studii, de care nu eram convinsă că o voi lua, dar până la urmă am reuşit şi am luat-o. Sincer cea care m-a îndrumat este buna mea prietena Elisa (te salut, te pup şi te îmbrătişez cu drag pe aceasta cale, abia aştept să ne revedem) care mi-a spus să încerc, poate totuşi am noroc şi am avut, am luat bursa de studii.
Un alt lucru care nu este aşa de frumos, dar pe care il trec cu uşurinţă şi la categoria „Aşa NU!” este faptul că m-am îndrăgostit (nu sări că nu are ce căuta acolo, ştiu perfect sentimentul, este unul sublim) de … o himeră … da, există aşa ceva, iar eu am fost omul fraier care a găsit-o şi s-a îndrăgostit de ea. Am crezut că am găsit un om care îmi poate schimba viaţa si care putea aduce stropul de şansă de care aveam nevoie, dar nu a fost aşa, a fost şi este omul de care mai bine te lipseşti 🙂 dar orice şut în fund,  e un pas înainte, numai că şutul ăsta a fost unul dur, dar am trecut mai departe, nu am rămas ancorată acolo, deşi au fost clipe când nu vedeam soarele. Dar am mers mai departe cu ajutorul familiei şi al unor prieteni speciali (pe care îi iubesc din toata inimioara mea şi sincer spun că mă simt un om norocos că i-am cunoscut şi îi am lângă mine) m-am ridicat mai greu … dar am făcut-o.
Semestrul 2 de master a început cu surprize plăcute, pentru că am avut materii bune şi frumoase care mi-au plăcut tare mult şi datorită cărora am realizat proiecte frumoase şi dragi sufletului meu. Ei bine a trecut şi „stresiunea” şi a început adevărata vânătoare şi anume : găsirea unui profesor coordonator pentru  lucrarea de disertaţie şi alegerea temei iar punctul final conceperea ei şi prezentarea ei în faţa comisiei. Adică bâlbâita de mine (din cauza emoţiunilor), cu o voce de care ar rade şi cel mai trist om pentru că nu m-ar recunoaşte, trecută de toate apele pâmântului să stea in poziţe de drepţi povestind despre Răpirea jurnaliştilor români in Irak, despre preşedintele României, despre răscumpărare iar apoi la studiul de caz să explic fotografia răpirii acestora din toate punctele de vedere!? Ei bine, am facut toate astea şi am luat nota maximă, iar final profesorul coordonator să îmi spună că a fost cea mai buna interpretare a unei fotografii cu tema de răpire. Ei bine, acesta a fost BOOM-ul care m-a făcut cel mai fericit om şi aşa a fost.
Am uitat să spun că la începutul anului am intrat în programul celor de la Pure Health Fitness (pentru 1an de zile) pentru a da jos kilogramele nesuferite. Ei bine timpul a trecut, rezultatele până în vară au început să se vadă şi am mai adăgat un punct  cu uşurinţă la categoria grea adică la „Aşa DA”.
Ei bine, masterul l-am terminat cu medie mare, cu o bursa de studii  alături de o împlinire de care eu însămi sunt mândră şi care face cât toate insuccesele, de până atunci.
Cum a trecut nu ştiu pentru că a fost timpul care a trecut pe nesimţite. Adică ştiu că am mers la concerte în parc, am vorbit mai mult cu Toni Şeicărescu, fosta voce secunda a Direcţiei5 , actualmente vocea trupei IRIS  ( nu pot nici o clipa privirea unei prietene care rămăsese mască ca eu vorbesc cu el şi chiar râdem amândoi).
La categoria „Aşa DA” mai pot adăuga că m-am apropiat şi mai mult de fratele meu Jimmanu şi de Intex (doi prieteni dragi sufletului meu), că am mers la extorsiuni (întalniri în limbajul forumiştilor de 11 metri de la sptfm.ro) unde m-am simţit grozav, că am fost la Ocnele Mari, am urcat pe TransAlpina (alături de doi prieteni foarte buni şi dragi sufletului meu Dani şi Andreea), m-am apropiat de oameni de oameni de care am fost doar prietenă devenind astfel mai mult şi am nimerit toate meciurile de la Campionatul European de Fotbal , de la meciuri la rezultate, şi nu nu am jucat la pariuri pentru că mereu există ceva care să nu iasă, sau in limbajul pariorilor „un meci care mă scoate”.
Când vara este lungă şi nu ai ce face … înveţi, citeşti …  aşa am făcut şi eu. Am citit mult,  m-am documentat (pe lângă ce ştiam) despre trupele de rock, ca la rândul meu să pot povestii la Zona Rock despre povestea formaţiilor rock (emisiunea mea de la Radio Touch difuzată în fiecare vineri seara doar  aici http://radiotouch.ro/asculta.pls)
Au fost şi clipe care mi-au rămas în suflet, clipe care mă vor urmării mereu şi nu se vor putea şterge aşa de uşor pe cât ar trebui. Cireaşa maximă după tort a fost faptul că i-am cunoscut pe toţi concurenţii din sezonul acesta X FACTOR, prin intermediului bunului meu prieten Ioan Man. Da, chiar  pe toţi si pe marele câştigător Tudor Turcu.
În noiembrie, după ziua mea, am depăşit bariera cu El … da, ne-am apropiat mai mult, ne-am şi întâlnit şi … ♥ lăsăm totul să curgă fără a schimba ceva 🙂 aşa e normal, încă nu schimbăm nimic … timpul este de partea noastră. 
Cu bune cu rele, mai trec un an, un an în care am absolvit Masterul … sala a mers perfect … pe cineva lângă sufletul meu (care îmi este foarte drag şi special) am (deşi între noi sunt 60 km, am o vorbă : Într-o relaţie de iubire distanţa, înălţimea şi greutatea sunt doar cifre), sănătoasă, fericită, împlinită SUNT, am scapat de vechiul meu hârb numit calculator iar cutia mea cu maimuţele a crescut într-un an cat alţii in doi :P.
Pentru 2013 nu îmi doresc decât atât : Să fiu sănătoasă, să mai dau kilograme jos (pentru că POT), să aflu şi mai multe despre muzica ROCK , să am prietenii aproape ca şi până acum , să fiu la fel de fericită alături de EL să petrecem cât mai mult timp cu putinţă şiiiiiii să-mi găsesc un job!!
 
LA MULTI ANI noului an care la uşa ne bate, să îl primim cu braţele deschise şi să ne bucuram de fiecare clipă ca şi cum ar fi ultima!
 
 
4 gânduri despre „Anul care se termina …

ai ceva de adaugat ?!

