Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

nu inteleg …

… de ce nu stim sa pierdem?! De ce atunci cand realizam ca nu mai avem nimic din ce ne doream,  incepem sa aruncam cu acuze si cu jigniri?! Bine raspunsul e simplu, sau cel putin asa il vedem noi, multi vor spune: pentru ca nu stiu sa accepte infrangerea. Ok nu stiu, de acord, dar macar pot invata asta.
Nu ma consider o mare filozoafa ca am un blog, chiar deloc, am un blog pentru ca imi place sa scriu atat, nu ca e Cool, Trendy si la Moda (cum zicea colega mea de clasa din liceu Mihaela, (Dumnezeu sa te ierte!) cu un zambet pe care nu il pot uita),  daca chiar imi doream sa ma dau importanta  ca am blog era altfel toata problema, dar din fericire sau nu, nu sunt genu’.
Am fost acuzata de ţ persoane ca aici imi scriu supararile, frustrarile sau atac prin ceea ce scriu. Fratiolor hai sa ne intelegem (daca o putem face bine, daca nu iar bine) aici scriu ce vreau eu, ce simt, ce gandesc si ce imi face mie placere sa scriu, nu trebuie sa dau explicatie nimanui, de ce am scris asta sau cealalta, e alegerea mea. Nu trebuie sa jignesti un om ca are idei sa vada lumea roz cu buline mov si nu o vede ca tine in aceleasi nuante, sau ca scrie versuri in care spune ce simte, ca apoi sa vina cineva (sa nu zic neicanimeni si sa jignesc) sa  inceapa sa spuna ca ce scrii tu o poate face si cainele, pisica si alte animale de companie. Ok, bun daca sunt asa destepte sa isi faca blog si sa scrie si ele, cu cat e mai mare concurenta cu atat mai bine.
In alta ordine de idei mi s-a cerut socoteala intr-un mesaj privat ca de ce scriu numai de suparare sau de tristete, ca imi complic existenta facand asta. Unu si cu unu fac doi, asa ca eu scriu ceea ce vreau, ce simt si ce sa traiesc, daca nu iti face placere nu mai intra, nu mai citii si toata lumea e fericita, logic nu?!
Am deschis acest blog pentru ca simteam nevoia sa scriu si imi place sa scriu, nu sa dau explicatii de ce e alba si nu e neagra si chestii de genul asta, e alegerea mea de ce scriu aici si ce scriu, daca sunteti asa de mari smardoi (voi carcotasii de serviciu), poftiti la tastura si scrieti si voi, poate asa e mai onest, ma gandesc. .
O alta faza care nu o inteleg, de ce atunci cand intrerupi prietenia cu o persoana (din diferite motive) si o gasesti intamaplator sau nu pe un site, sau pe un HUB de DC++ incepi sa arunci cu noroi?! Din moment ce nu mai exista o frimitura de prietenie, tu arunci cu ce ai la indemana, iar persoana atacata ar trebui sa zambeasca frumos si sa iti spuna „multumesc” si sa nu schiteze nici un gest de aparare?! Nu pot intelege persoanele de genul asta, cu toate ca am trecut si eu prin chestia asta, oi fi eu grea de cap, in fine.
Alta chestie pe care nu o pricep este urmatoarea : conteaza atat de mult ce facultate ai facut in relatia de amicitie cu cineva?! Eu cred ca nu, dar se pare ca a inceput si asta sa isi faca loc in viata noastra. Spun asta, ca acum cateva zile mi s-a intamplat sa o traiesc, cand o persoana mi-a reprosat : Domne nu te uiti la tine ai terminat Spiru Haret, facultatea care o termina si cainele meu. Ok asa e, am terminat Spiru ca facultate cu media 9.60, am terminat masterul la Hyperion cu 10, nu ma laud, poate ca ar trebui sa plang sau sa imi pun mai nou funia de gat ca am ales Spiru si nu am ales alta facultate?! Neah … dar pana la urma nu asta conteaza intr-o relatie de prietenie … dar mentalitatea multora incepe sa lase de dorit.

In incheiere as vrea sa mai spun doar atat : Timp de 8 ani nu m-ai dezamagit niciodata, mereu ai vorbit pe limba mea, mereu ai avut cuvintele potrivite pentru fiecare stare, pentru fiecare bataie a inimii dar si pentru fiecare moment in care m-am simtit singura sau iubita. Niciodata nu ai plecat de langa mine, ai fost in gandul meu, ai fost mereu acolo cand am cautat o evadare, cand am cautat sa ma inteleg si sa inteleg ce se intampla cu mine si langa mine, ai fost cand lumea imi fata imi radea sau cand nu aveam inspiratie pentru a scrie un proiect, randuri cu rima sau nu stiam sa gasesc rezolvarea unei situatii. Chiar daca m-am apropiat mai tarziu de tine si nu am stiut sa te apreciez mai devreme asa cum trebuia, tu nu te-ai suparat din contra mi-ai incatat auzul (ala afon, care nu mi-a permis sa fredonez asa cum as vrea, dar am invatat sa aud ritmul chiar daca nu il pot pune prea des in practica ), mi-ai colorat lumea si visele, ai fost tu, doar tu: Muzica Rock.

este alegerea mea
2 gânduri despre „nu inteleg …

  1. Bravo Adiutza! Nici o data sa nu te opresti din scris pe blog sub nici un motiv si mereu sa scrii numai ceea ce simti! Celor care nu le place sa pofteasca la tastatura si sa dea exemplu de cit de buni sunt apoi sa comenteze. Cit despre facultatea pe care o termina un om nu conteaza unde termina facultatea sau daca o termina. Chiar daca termina la Havard (scuze daca nu am scris corect) cu 10 si daca persoana este facut(a) gramada asa va ramine tot restul vietii. Asa dar nu conteaza (cel putin pentru mine) daca cineva termina o facultate sau nu. Eu sunt amic cu persoana nu cu Diploma. Cit despre cei ce nu stiu sa piarda si improsca cu noroi am sa am eu o vorba cu ei si vor dorii sa isi bage acel noroi la pastrare in buzunar (procesul este unul de durata lunga). Celor ce nu o cunosc pe Adiutza eu vreau sa le spun ca eu am cunoscuto atit aici cit si pe un „HUB de DC++” si desigur si in realitate. Vreau sa spun ca Adiutza este o fata foarte inteligenta cu un caracter minunat (asta conteaza cel mai mult) si arata ca fata olalaaaaaaaa TRAZNET .

    Apreciază

    1. dragutz ca intotdeauna, multumesc frumos si din suflet pentru cuvntele frumoase spuse :-*, rar asa oameni in ultima perioada. cat despre scris, poate daca nu voi mai avea rabdarea necesara ptr a scrie aici dar poate nici atunci nu ma opresc, asa sunt eu, imi place ceea ce fac asa ca nimeni nu ma operste sa scriu, cui nu ii convine, sa nu citeasca 😉 … 😆 vorba unuia de pe plaiurile mioritice „eu daca citesc mi se umezesc ochii asa ca rup ziarul si nu mai citesc” deci ei nu au cum sa rupa ziarul in cel mai nefericit caz sa inchida pagina blogulului si sa nu mai citeasca. asa ca nu au decat, cat despre mine … ii las pe altii sa vorbeasca … nu ma laud si nu o voi face niciodata
      Multumesc

      Apreciază

ai ceva de adaugat ?!

