In incercarea de a scrie rime si versuri

M-am obişnuit…

M-am obişnuit să adorm mereu cu glasul tău,
Atât de drag este el, pentru sufletul meu,
Să adorm iar tu să îmi săruti tâmpla rece,
Să am luna mai aproape şi stele încă zece.

M-am obişnuit ca glasul să îl aud mereu,
În fiecare dimineaţă când mă trezesc eu,
Când nu îmi găasesc papucii mei de pluş,
Tu să-mi furi mereu un sărut mic jucăuş.

M-am obişnuit sa bem cafeaua împreună,
Din telefon să aud vocea ta cea blândă,
Să îmi doresc sa vină mai repede seara,
Să te strâng în braţe şi  să simt iubirea.

M-am obişnuit atât de repede cu tine,
Parcă mai ieri eram doar eu…cu mine,
Casa a prins glas dar şi multă culoare,
Nu uit, ne-am cunoscut din întâmplare!

3 gânduri despre „M-am obişnuit…

ai ceva de adaugat ?!

