In incercarea de a scrie rime si versuri

Dimineaţa împreună

Zorii de dimineaţă ne alintă încet trupurile,
Deschidem încet ochii, nu ne gasim cuvintele.
Îmi săruţi fruntea şi ochii. Zâmbeşti frumos,
Mă cuprinzi în braţele tale din patul mătasos.

Mâna ta … cauta liniştită palma mea cea rece,
Mă saruţi sub raza de soare care ne încălzeste,
Îmi şopteşti la ureche cât de mult mă doreşti,
Cat de frumoasa sunt … zâna ta din poveşti.

Mă iei în braţele tale calde şi pline de dorinţă,
Vom face dragoste, acest lucru cu … putinţă.
Citesc uşor dorinţa ta de a fi aproape de tine,
Pot vedea câtă încredere poţi să ai … în mine.

Cuvintele sunt în plus în aceste clipe de trăiri,
Acum între noi sunt doar atat: schimb de priviri.
Soarele este ascuns în privirea ta sunt şi razele,
Ascunse sunt ele, da în palmele şi în braţele tale.

Atât de aproape te simt aşa de dimineaţă lânga mine,
Încât toată ziua aş vrea să stau doar alături de tine.
Ne sărutăm, îmbrăţişăm, zâmbeşti frumos, ameţesc,
Mă uit în ochii tăi şi îţi spun doar atât …  „Te doresc!”.

 

Buna dimineata iubite

ai ceva de adaugat ?!

