In incercarea de a scrie rime si versuri

Noapte de neuitat…

Ia-ma in brate … cuprinde-mi, intreg trupul,
Fa-ma sa visez in palmele tale, ofera-mi totul.
Saruta-mi incet ochii, tamplele dar si umerii,
Atinge-mi fiecare parte incet … fara sa numeri.
Loveste-mi tampla de perete si incet alinta-ma,
Saruta-ma in fiecare clipa … usor cuprinde-ma.
Fa-ma sa zbor, sa nu mai stiu asa usor de mine,
In fiecare clipa sa te vreau mereu numai pe tine.
Ia-ma de aici si  du-ma departe, du-ma … acolo,
Impreuna sa fim doar noi si ploaia de dincolo.
Saruta-mi trupul, lasa-l scaldat de atingerile,
Tale, apoi revin-o incet la ele doar … dorintele.
In seara asta nu vom face dragoste ca pana acum,
Ne va face ea pe noi, cu al ei nebun dulce parfum.

 

ai ceva de adaugat ?!

