In incercarea de a scrie rime si versuri

Probabil … intelege

Probabil ca m-as chinui mai mult daca ti-as spune ca Te Iubesc,
Dar din suflet nu iti pot spune nici macar atat : ca te urasc.
Probabil ca daca ai intelege ce e cu adevarat in sufletul meu,
Ai intelege mai usor ce am simtit cand tu nu erai aici … eu.
Dar din trecut ai rasarit, nu realizezi, vad. Ce faci acum deloc,
Ca ma rascolesti, ca nu mai simt nimic, ca s-a terminat acel joc.
Te-am iubit, intelege, ai disparut, totul s-a stins, a murit,
Am trait frumos impreuna, atatea luni, am simtit ca am iubit.
Dar vezi TU, dragostea a fost frumoasa la inceput, colt de rai,
Dar s-a scurs, a devenit ceva efemer. Daca nu plecai si ramaneai.
Dispartia a lasat urme, adanci, sangerii si fara multe explicatii,
Ca intr-un joc fara culori, cu mult zbucuium si multe complicatii.
A fost … s-a stins, trebuie sa intelegem ca nu se mai repara …
Chiar daca nu vrem, asta e adevarul care … poate acum sa doara …
Probabil ca iubirea nu e pentru toti oamenii din lumea asta mare,
Iar dragostea nu e facuta pentru o fiinta trista cu lacrimi amare.

ai ceva de adaugat ?!

