In incercarea de a scrie rime si versuri

Mi-as…

Mi-as legat amintirile toate de un ochi strain,
Iar pe tine te-as vedea doar ca pe un om meschin.
Mi-as rupe jumatate din ea, inima mea, dulce amara,
Care a batut nebuna, fara a se mai gandii a mia oara.
Mi-as rupe lantul amitirilor nebune petrecute impreuna,
Dar sunt clipe o mie, petrecute sub un cer si un clar de luna.
Mi-as rupe jumatate din viata si poate m-as mai naste o data,
Sa invat iar, ce e fericirea dar si iubirea sincera pentru intaia data.
Mi-as da daca as putea toate visele pe ultimul tau zambet de iubire,
Pentru ultima noastra clipa de dragoste infinita si sincera … fericire.

ai ceva de adaugat ?!

