In incercarea de a scrie rime si versuri

Lampa … dorinta

Am gasit mai deuna zi o … lampa fermecata,
Din ea rasarind o usa, nu va mint, chiar ferecata,
Pasesc cu teama sa vad de curiozitate dincolo de ea,
Curioasa fiind de fereastruica magica care era a mea.

Un ocean cu apa cristialina, o insula, era tot acolo jur,
Ma uitam uimita in stanga, dreapta si nedumerita imprejur,
Seamana totul ca un vis frumos, chiar totul este implinit,
Totul era realizat de un frumos si impecabil doar infinit.

Dar intr-o clipa minune, apare un mare si argintiu … duh,
Urias, cu o palariuta pe crestet cu corp dintr-un alb fum,
Din lampa fermecta de argint. Sta. Se uita si ma priveste,
„Orice vis ai, orice dorinta, spune duhului, se implineste”.

„Deci tu, da tu, esti duhul ala de care mereu se povesteste”,
„Din multe lungi povesti” continua el, se apropie, tuseste,
„Deci…” continua el „Spune acu 3 dorinte sa le implinesc,
Spune-mi numai decat si eu imediat stii ca le indeplinesc”.

„Sa vedem, draga duhule …” spun eu dar cu o voce mai joasa,
„Imi doresc asa: o viata frumoasa, linistita, calda, luminoasa,
Un suflet cald langa mine, pentru ca nu mai imi doresc siguratate,
Apoi sa fiu sanatoasa. Pentru ca sa le pot face in timp pe toate”.

Duhul isi piaptana cu degtele barba, se scarpina si incepe a spune,
„O viata frumoasa ai deja, dar un suflet cald nu iti pot promite,
Mai greu, pentru ca vezi tu … esti un simplu om, un om muritor,
Dar ti-l oferii pe el si pe sufletul sau simplu dar si nemuritor.

E greu sa gasesti in viata iubirea cea pe care o vrei, cea vesnica,
Pentru ca viata e prea scurta, fiecare are o viata si o clipa unica,
Viata stii foarte bine, are si suisuri dar si prea multe coborasuri,
Dragostea apare cand te astepti mai putin, precum iepurele din tufisuri.

Dar nu dispera, nu ai de ce pana la urma. Vei avea tot ceea ce iti doresti,
Mai ales ca tot ce vrei provin din suflet, treptat, o sa le indeplinesti”.
Batu din palmele lui albe fum, disparu indeplinind oare dorintele mele?
Buimaca ma trezesc sub un cer albastru cu luna plina si plin de stele.

Dupa ce a disparut am gasit un biletel scirs de el „Crede mai mult in ele,
Si atunci ai sa vezi ca se implinesc fara mine, priveste cand e greu stelele.”
Asadar nu i-am mai cerut nici o dorinta, chiar absolut nu am mai vrut nimic,
Iar acea lampa ferecata i-am dat-o altcuiva care poate avea nevoie, unui pitic.

Poate el va vea mai multa nevoie ca mine si dorintele i se indeplinesc toate.
Iar el la randului lui sa dea, ca asa e bine, lampa fermecata si mai departe.

ai ceva de adaugat ?!

