In incercarea de a scrie rime si versuri

Vreau …

Vreau sa ma indragostesc din nou … sper,
Sa te pot avea in bratele mele, dragoste sa iti ofer,
Sufletul, iubrea toate lucrurile mele infinite,
Tot ce este mai bun, mai frumos doar pentru tine.

Vreau sa simt din nou ce am uitat: iubirea,
Cand nu stiu cine sunt, ce vreau, sa iti caut privirea,
Sa te intreb unde esti, sa imi spui dragoste,
Sa nu te gasesc, sa imi spui doar o simpla … poveste.

Vreau sa simt din nou dragostea … bucuria,
Sa iti aud din glasul dulce doar zambete si fericirea,
Atunci cand imi lipsesti sa stiu ca acolo esti,
Sa imi soptesti frumos si dulce cat de mult ma iubesti.

Dar dimineata cand ma trezesc … tu aici nu esti,
Din viata mea si de langa mine esti absent, tare mult imi lipsesti,
Dar stiu sigur ca intr-o buna zi te voi putea avea,
Te voi putea avea asa cum imi doresc si voi fii mandra sa fiu … a ta.

ai ceva de adaugat ?!

