In incercarea de a scrie rime si versuri

Cutie cu … amintiri

Deschizand o cutie, te-am gasit pe Tine,
Amintirea mea pe care o dadusem deoparte,
Atunci cand am hotarat sa te rup din mine,
Cand am invatat dur, ce inseamna „departe”.

Tot acolo am mai gasit si zambetul pierdut,
Iubirea uitata si patata de timpul aiurit,
Totul e vechi, amintiri care tin de trecut,
Clipe ce nu se mai intorc, totul e prafuit.

In cutie am mai gasit si promisiuni irosite,
Cuvuintele care erau construite sa te admir,
Care nu mai au valoare, acum sunt bantuite,
Totul e apus, ca un pom far’ rod, acum e fir.

Inchid cutia.Ajunge! Refuz sa mai imi amintesc,
Ce a fost intre noi, cate amintiri noi am avut,
Nu mai vreau, Imi ajunge, destul toate ma ranesc,
Totul este stins, acum trecutul e doar un joc mut.

ai ceva de adaugat ?!

