In incercarea de a scrie rime si versuri

As vrea … copilarie …

As vrea din nou sa fiu din nou copil,
Sa am visul cel mai frumos si infantil,
Sa ma pot bucura de toate, fara grija,
Sa nu aud cand mama in casa ma striga.

As vrea … sa mai copilaresc din nou,
Sa sar din nou la elastic sau la sotron,
Sa nu am griji sau … ganduri suparatoare,
Sa am doar vise mari … si surprinzatoare.

As vrea sa mai fiu copil, sa alerg strazile,
Sa te vad alaturi de mine, cum erai bunicule,
Sa fii langa mine, sa te vad acolo … mereu,
Nu ca acum. Din pacate sa nu fii, dar doar eu.

As vrea sa fiu copil, stiu ti-am zis … iarasi,
Sa nu vad oamenii asa de mari, asa de … uriasi,
Dar am crescut mare si va urez din suflet tuturor,
„La multi ani” din suflet de copil … da, nemuritor.

ai ceva de adaugat ?!

