In incercarea de a scrie rime si versuri

Iartă-mă …

Iartă-mă iubitul meu … că nu pot respira fără tine,
Că nu pot învăţa să vreau mai mult şi am doar fărâme.
Mai iartă-mă că nu pot vedea răsăritul decât prin ochii tăi,
Iar apusul şi răsăritul de luceafăr doar în ochii tăi albaştrii.
Iartă-mă ca nu pot să-ţi spun cât de mult eu pe tine Te Iubesc,
Cât de mult te apreciez, te stimez si lângă tine vreau să trăiesc.
Iartă-mă că văd viaţa doar fiind împreună, doar alături de tine,
Cât de mult îmi doresc să fiu cu tine, să te am mereu lânga mine.
Iartă-mă că fără tine nu ştiu a respira, a trăi sau măcar … a zâmbii,
Că nu ştiu să conjung, când lipseşti şi aici nu eşti, verbul „a fi”.
Mai iartă-mă că nu voi înceta niciodată să te ador, să te iubesc,
Şi că în fiecare zi din ce în ce mai mult ajung să … te doresc.

ai ceva de adaugat ?!

