In incercarea de a scrie rime si versuri

Nu ma gandeam …

Nu ma gandeam vreodata cat de frumoasa poate fi viata mea,
Pana cand nu am simtit caldura sufletului tau si n-am auzit vocea ta,
Iar decand te cunosc pe tine, sufletul meu, dragostea mea, iubire,
Am uitat de mult ce inseamna dor, triste fara margini si neimplinire.

Nu ma gandeam ca soarele rasare de doua ori in inima mea atat de rece,
Pana nu te-am cunoscut si totul a inceput, numarand incet pana la zece,
Pana atunci cand ti-am auzit glasul si am simtit ca aripi imi cresc,
Si am vazut ca visele din nou, chiar si cele grele mi se indeplinesc.

Nu ma gandeam ca voi mai putea sa ma atasez de cineva dupa cat am plans,
Cat am suferit, inima e martora, dar acum totul e un fum, totul e stins,
Au ajuns ca lacrimile din ochii ce imi cadeau de durere, acum sa cada doar de fericire,
Cand te vad, te simt, te aud, radiez, de dragostea ta platonica si dulce, de iubire.

Nu ma gandeam ca voi ajunge sa te iubesc asa de repede dar uite cam facut-o,
Ca voi ajunge sa pot sa visez, sa iti jumatate din inima mea, iata ca daruit-o.
Nu ma gandeam ca voi mai zambi, voi mai fi fericita alaturi de cineva ca alta data,
Dar am reusit sa o fac si iti JUR ca imi este mai bine, foarte bine, ca niciodata.

Nu ma gandeam ca voi ajunge sa iti spun cat Te Iubesc, te ador si imi placi de mult,
Atunci cand iti aud glasul, sa tresar, sa imi spui ca ma iubesti, sa fiu un om mut,
Dar mut de bucurie si mare fericire, ca existi, ca te cunosc si ca imi esti iubit,
Cat am tras si am suferit, a fost suficient, dar decand te cunosc mereu am zambit.

Nu vreau decat sa Iti Multumesc, sa pot sa iti ofer clipe frumoase, asa cum meriti,
Iar atunci cand o sa gresesc, sa imi spui cu zambetul pe buze ca nu-i nimic, ma ierti,
Dar stralucirea din privirea ta, lumina ochilor tai, glasul tau si vorba ta buna si calda,
Stiu ca nu o voi gasi decat aici.Tiptil in bratele tale,ma voi ascunde si nu doar odata.

PS: Te Iubesc Mult!

inima ta inima mea

4 gânduri despre „Nu ma gandeam …

    1. pe bune?! cine spune 🙂 unul sau una ca tine?! cine esti tu sa iti dai cu parerea?! macar daca ai stii despre cine este vorba as mai zice dar asa … vezi-ti frumusel de treaba ta … poate ai unele probleme si eu te retin. iar cu capul nu sunt … poate esti tu, un control in plus nu strica niciodata 😉

      Apreciază

ai ceva de adaugat ?!

