In incercarea de a scrie rime si versuri

De as sti …

De as sti ca ai maine sa vii pe timp de zi, as vorbi cu soarele,
Sa zambeasca doar pentru tine, sa te cuprinda cu razele lui line,
Sa iti lumineze si sa incalzeasca poteca pe care vor fi pasii tai,
Sa iti fie alaturi, chiar daca eu nu, sa nu te pierzi pe alte vai.

De as sti ca vrei sa vii cu noaptea, as vorbi cu mandra luna,
Sa vegheze somnul doar pentru tine, sa iti spuna ea noapte buna,
Sa aiba grija de visele tale si sa-ti lumineze cerul drumul tau,
Iar eu te voi astepta la geam, in prag, doar pe tine iubitul meu.

De as sti ca vine noaptea cu bolta plina de stele mii sau sute,
Iar tu te ascunzi printre ele iubitul meu, ca intr-un joc de puzzle,
As astepta sa cobori din ele, asa cum razele lunii si ale soarelui cobor,
Te voi astepta mereu sa pot sa te strang in brate, sa iti spun cat te ador.

De as sti ca nimic nu a fost intamplator, nici macar cum te-am cunoscut,
Nici macar nu stiam nici cine esti, nici ce vrei, dar pe loc mi-a placut.
Iar acum, deja ajung sa TE IUBESC, sa iti spun asta cu sufletul deschis,
Ma simt atat de bine in prezenta ta si mereu voi fi cu tine, douapuncteics.

tu si eu
6 gânduri despre „De as sti …

ai ceva de adaugat ?!

