In incercarea de a scrie rime si versuri

Strânge

Strânge-mă de mână şi nu îmi da drumul, chiar deloc,
Vreau să visez prin ochii tăi, iar timpul să stea în loc.
Vreau să simt căldura inimii tale, braţelor cuprinzătoare,
Să văd în ochii tăi răsăritu şi mii şi sute stele căzătoare.

Strânge-mă în braţe şi nu îmi da drumul deloc, nu vreau,
Nu ştiu să zbor fără tine, nu ştiu să respir, îmi e greu,
Vreau să simt căldura buzelor tale, atat de pline de iubire,
Să simt ca zbor că plutesc şi zbor până dincolo de aprofundare.

Oh! cât de mult aş vrea să mă strângi la pieptul tău iubitul meu,
Să uit pe ce lume sunt, să mă gândesc de o mie de ori cine sunt eu,
Cât aş vrea să te strâng la pieptul meu scumpule să fiu lângă tine,
Să fim fericiţi să uităm de lume, să ne fie mereu şi pururi bine.

ai ceva de adaugat ?!

