In incercarea de a scrie rime si versuri

Promite-mi

Promite-mi că mâine nu te vei ascunde şi vei fi aici,
Când mă trezesc de dimineaţă mereu să-mi şopteşti,
Albe cuvinte frumoase si pure cu dragoste împletite,
Iar când adorm poveşti nemuritoare, veşnic neuitate.

Promite-mi, te rog, că aici te voi găsi zilnic dar şi mereu,
Şi atunci cînd mă voi rătăci şi nu voi mai şti cine sunt eu,
Că vei fi mereu în spatele meu când în lume eu mă pierd,
Când nu mai am putere şi chiar nu ştiu ce să mai cred.

Promite-mi că vei fi mereu zâmbetul care uneori îmi lipseşte,
Că mă vei ghida când visul cel rău nu îmi da pace, mă urmăreşte,
Că mă înveţi să îţi văd zâmbetul chiar dacă este întuneric,
Să îţi aud glasul şi atunci când e linişte şi nu aud nimic.

Promite-mi că nu te voi pierde niciodată, chiar dacă nu poţi,
Chiar dacă răutatea şi singurătatea nu bat pe la uşi şi porţi,
Iar eu îţi promit că nu te voi părăsii nici măcar o clipă,
Şi niciodată nu vei putea fii un înger cu o singură aripă.

nu fi trista iubirea mea

4 gânduri despre „Promite-mi

ai ceva de adaugat ?!

