Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

Anunt!

Ca sa fie clara si limpede treaba, sa nu mai aud tot felul de discutii care nu sunt la locul lor si de care m-am saturat, vreau sa va spun urmatoarele.
Tot ce am scris aici nu sunt pentru EL; sunt simple poezii care le scriu, care nu au nici o legatura cu trecutul meu. Trecutul meu, adica pentru multi dintre voi fosta mea relatie de 3 ani jumate, a fost, s-a risipit, s-a fumat pana la ultimul fum.
Au fost clipe care le-am trait impreuna, au fost frumoase sau mai putin frumoase asta doar noi le stim, dar au trecut. Le-am pus intr-un seif a carui cheie am aruncat-o pe fundul oceanului. Nu ma mai tine nimic legata de el sau de amintiri cu el.
Gata s-a dus, oricat de greu va este sa intelegeti asta! De 1 an de zile s-a risipit tot, nu mai conteaza sau sa va explic de ce sau cine e vinovat. El a murit pentru mine, eu am murit pentru el si gata „end of storry”, pana la urma „vii cu vii si mortii cu mortii”. Asa ca va rog din suflet : incetati odata pentru totdeauna, cu tampenii ca sunt sau nu, pentru el poeziile mele. Daca aveti curiozitate, cititi prima mea poezie „Neuronul nu a murit/suferinta unei fete” si veti vedea ca tot o poezie trista este, ca nota informativa pentru voi atunci eram impreuna nu ne despartisem.
Ca o concluzie, incetati. Scriu ce vreau, ce am chef, ce imi place si daca sunt triste sau nu asta e problema mea, deja sariti prea mult calul si nu imi place.

Nu vreau sa mai aud bazaconii!!

Va multumesc pentru intelegere Adiutza/Adina/Copil Atomic.

2 gânduri despre „Anunt!

ai ceva de adaugat ?!

