Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

2011 … 2012

Am gresit mult in anul 2011…Am plans pentru cine nu trebuia si am ras cu false prietenii. M-am impiedicat de 15 ori cu aceeasi piatra si cand am zis „Gata, ultima data”, am gresit din nou. Am iertat prea mult. Am iubit in tacere, mi-am inghitit te iubesc-urile care de frica, au ramas in aer. Am tacut adevaruri doar ca sa nu ranesc pe nimeni. Am imbratisat persoane care nu meritau nici sa imi atinga pielea, dar bine, sper ca 2012 sa fie mult mai extraordinar.

ai ceva de adaugat ?!

