In incercarea de a scrie rime si versuri

Nu!

Nu! nu imi e dor de tine, nu imi lipsesti, acum chiar deloc,
Am vrut atunci timpul daca as fii putut sa-l opresc in loc,
Dar a trecut, acum este totul o amintire, pusa intr-o cutie,
Uitata pe raft, sigilata si batuta in lacrimi si multe cuie.

Nu nu imi e dor de nimic din partea ta, nu imi e dor deloc,
Nici de vocea ta, nici de acea dragoste, acel amarat joc,
Care ma facea sa rad uneori, sa zambesc si sa te iubesc,
Acum totul este trecut, totul este banal, infinit plictis.

Am asteptat degeaba o schimbare, un semn din partea ta macar odata,
Dar nu am primit decat amintiri vechi, cuvinte spuse dar in soapta,
Si chiar nu imi lipsesti, nu imi e dor de tine, nu iti simt lipsa deloc,
Mi-a fost greu la inceput si pana la urma durerea intotdeauna are leac.

ai ceva de adaugat ?!

