In incercarea de a scrie rime si versuri

Am obosit …

Am obosit, dar nu fizic şi mental,
Nu sunt un om de fier sau de metal,
Sunt un om ca oricare dintre voi,
Sunt un om cu suflet mic şi cu ochii goi.

Rana sufletului încă mă doare, mă apasă,
Peste toate am din nou o nouă faşă,
Dar durerea nu a dispărut şi doare,
Cât să mai trag, cât să mai sufăr oare?

Am obosit să ma mint că îmi va fi bine,
Când mă trezesc sa nu fii lângă mine,
Am obosit să văd iubire pe chipul altora,
Dezamăgire doar mie, din partea altora.

Aş vrea să mă vindec, să scap de durere,
Să nu mă mai chinui, cu această apăsătoare,
Să fiu din nou un om fericit, să pot să zâmbesc,
Sufletul să nu mai sângereze, să pot să iubesc.

Am obosit să mă uit în oglindă, să mă mint mereu,
Să mă văd ca pe un străin, nu aşa cum sunt eu,
Dar va trece tot într-o bună zi, am încredere,
Trebuie să mă adun, să îmi scutur să treaca cât mai repede.

Un gând despre „Am obosit …

ai ceva de adaugat ?!

