In incercarea de a scrie rime si versuri

Toamna

Din pom, a mai cazut o frunza uscata,
In acest an am plans, macar odata,
Mai cade o frunza, dar mai verde,
Totul a trecut, nu se mai vede.

Ziua s-a scurtat si ea nu mai este lunga si „infinita”,
O ultima durere este alinta, stearsa cu buretele si alungata,
Totul a trecut ca o ploaie rece de toamna tarzie si moharata,
Lasand durere in urma, trecand mai greu, dar nu de prima oara.

Un nor zglobiu pe cerul albastru pluteste,
Nu ma asteptam sa se duca totul de izbeliste,
Dar am trecut peste, cu ajutorul prietenilor,
Si le spun atat „Va multumesc din suflet dragilor!”

Zile reci si mohorate aduce toamna cu ea mereu,
In suflet este cald, ma simt bine asa cum sunt eu,
Chiar daca am plans si te-am pierdut desi nu vroiam,
Am trecut peste, mai greu, mai usor, fara prieteni nu izbuteam.

Dar cum zilele de vara s-au scrus atat de repede fara remuscari,
Cum au trecut fara sa le simti, fara sa faci mari si majore miscari,
Acum ca toamna a venit si totul s-a scurs in clepsidra timpului,
Nu ne ramane decat sa fim captivi prezentului si sa visam distrugerea trecutului.

4 gânduri despre „Toamna

  1. Imi place foarte mult limbajul pe care il folosesti cand scrii.
    Daca tot adopti stilul clasic de poezie, cu versuri in catrene cu rima imperecheata, incearca sa mentii o anumita masura la versuri, poate va da mai mult „sentiment” cuvintelor pe care se vede ca stii sa le alegi. 😀
    Imi place mult cum scrii ❤

    Apreciază

ai ceva de adaugat ?!

