In incercarea de a scrie rime si versuri

Dorinta …

Apropie-ti sufletul si trupul, in noaptea asta langa mine
Simte bataile inmii mele, iubirea mea doar pentru tine,
Asculta-mi linistea care ne cuprinde pe amandoi,
Viseaza prin ochii mei caprui, nu fugi, nu da inapoi,
Viseaza sub luna noastra si sub bolta noastra cereasca,
Prinde-te de mana mea si inchide ochii. Viseaza!

Oh! nu te rusina! nu-ti ascunde in palme chipul,
Lasa secunda sa plece, asculta cum trece timpul,
Vino! hai, curaj! Apropie-te! Incet acum paseste,
Lasa totul in urma, uite-te in ochii mei, priveste!

Vreau sa te prind de mana, sa te tin langa mine,
Sa te simt, sa pot sa te ating, sa te sarut doar pe tine,
Sa te strig, sa imi raspunzi, dar, doar cu un sarut,
Sa las totul sa decurga ca intr-un film romantic si mut.

6 gânduri despre „Dorinta …

ai ceva de adaugat ?!

