Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

Un gest poate valora mult

De data asta nu voi mai scrie versuri, nu chiar deloc(pana data viitoare) , as vrea sa va vorbesc de la om la om, de la suflet la suflet. Nu voi apela la sentimentele voastre, nu voi gadila pe nimeni iar daca voi trage din greseala pe cineva de „urechi” sa imi ierte indrazneala.
Greu, sau cu greu poti vorbi in fata unui microfon dar si in fata unei camere de filmat stiind ca sunt ochi care te privesc, pe langa cei din emisie sunt telespectatorii, iar daca vorbim de radio sunt atatea urechi care te aud si asteapta de la tine altceva. Nici mie nu mi-a fost usor sa apar in fata unei camere de filmat si sa vorbesc despre sport. Este greu ca un simplu om, ca mine, ca tine care citesti blogul, sau chiar ca un prezentator de la televizor sa apara pe post, sa zambeasca si sa nu arate nimanui ce zi buna sau ce zi proasta a avut.
Lasand televiziunea sau radioul, pentru ca nu vreau sa va rapesc curiozitatea emotiilor intalnite, vineri am fost invitata la un bun prieten, om de radio si de televiziune, Nicusor Predesel, in cadrul emisiunii „Suporter de Serviciu”. Am ajuns mai devreme de ora stabilita si am ramas surprinsa la ce mi-au auzit urechile, din partea unor oameni simpli la prima vedere, dar bogati la suflet. Este vorba de o echipa de aur din Magurele. Poate vi se pare deplasat cuvantul, dar atunci cum va explicati cum o echipa de liga a 4 a a castigat titlul de campioana la nivel de judet?! Ca sa va rapesc din timpul de gandire, am sa va spun cateva lucruri mai putin placute despre aceasta echipa minune :
– sunt 5 mingii la 30 de copii care se antreneaza,
– lipseste autocarul, echipamentul de joc si toate cele necesare unei echipe de fotbal, indiferent de varsta celor care practica asa numitul „sport rege”
– iar antrenorul lor, Ovidiu Rusu, este angajat calificat la statia de pompare a apei, cu un salariu de 700 roni.
Antrenamentul copilor este 7 zile din 7, iar acesta nu se desfasoara pe teren sintetic cum se intampla la noi, din contra, acesta se desfasoara pe gazon, pentru a se obisnui cu el.
Sper ca pana acum nu v-am ingrozit prea tare, sau daca v-am miscat putin in suflet ma bucur. Ce as putea sa va mai spun sunt urmatoarele: exista doi copiii minune, talentati care chiar ar fi pacat daca i-am pierde de la varsta asa de frageda, Daniel Rotaru si Andrei Oancea. Exista si o parte poate putin mai placutam aceea ca primaria nu sustine o echipa asa de valoarasa motivul vi se va parea tampit, dar se intampla in tara asta asa „minunata” : antrenorul echipei, domnul Rusu Ovidiu, nu simpatizeaza Puterea. Mi se pare cea mai tampita acuza adusa, in loc sa ajute acestia le intorc spatele, dar ce ne mai mira, in tara unde se fac sali de sport dupa ureche, sau tara un un stadion aflat pe un deal ar trebui sa radem, dar eu nu pot, ma ingrozesc, lacrimile imi stau in coada ochilor … dar ce sa fac e tara in care m-am nascut, probabil adica sigur voi muri aici.
Mai vreau sa va spun ca domnul Ovidiu Rusu este antrenor fara contract, sa nu mai spunem de bani care lipsesc cu desavarsire, totul este simpla pasiune, asa oameni mai rar, dar totusi exista.
Acesti copiii trebuie sa se prezinte acum la Ploiesti pentru turneul final, dar din pacate vor face naveta … daca nimeni de acolo din primarie nu sesizeaza.
Sper ca am reusit sa trezesc un setiment in voi, de aceea va rog din suflet : haideti sa ajutam acesti copiii minunati sa devina o echipa mare, asa cum trebuie, dupa performanta obitinuta. Momentan nu va pot mai multe detalii, despre conturi, dar cand voi afla va anunt.
Nu ne ramane decat sa aratam un pic din omenia asta care e intunecata de praful din oras si de supararile din viata de zi cu zi.
Iar mie ca scriitor nu imi ramane decat sa ma inclin in fata unor copii talentati, sa ma inclin in fata unui om asa de mare si simplu cum este domnul Ovidiu Rusu si promit ca voi face tot posibilul sa ii ajut.

2 gânduri despre „Un gest poate valora mult

ai ceva de adaugat ?!

