In incercarea de a scrie rime si versuri

Poate … Pacat

Poate ca ar fi trebuit sa plang, sa ma agit mult,
Sa arat ca ma doare, dar nu pot sunt om mut.
E adevarat ca ma doare, cum s-a stins totul intre noi,
Nu asta mi-am dorit cu adevarat cand am suflat in lumanari,
Din contra, visam si speram ca va fi frumos … un vis… 4 ani anul asta,
Ce imi puteam dori, spera sau chiar visa mai mult decat asta?

Visam ca nu ne vom desparti daca era posibil niciodata …
Dar s-a stins tot … in aceasta scurta viata …
Mi-ai promis iubire, intelegere si respect. Nu,nu am uitat,
Tu de neincredere, dur, urat ai facut, m-ai acuzat..
Nu am putut sa vars nici macar o lacrima, dar in suflet ma doare,
Te-ai gandit? te-ai pus in locul meu o clipa oare?

E al dracului de greu, de dureros dupa 3 ani de iubire
Cum tu o secunda, o zi din calendar nu m-ai cautat, de ce oare?
Te-ai gandit ca tie sa iti fie bine nu? la mine cat te-am iubit,deloc
Dar nu-i nimic, ma voi vindeca, imi va trece. Stiu, nu acum pe loc.

Te-am iubit cu toata inima asa cum credeam ca primesc, cu toata fiinta mea
Si tu ce ai facut cu ele? cu sufletul, cu dragostea si cu inima mea?
Le-ai aruncat departe de tine, vad ca nu iti pasa ca pe mine ma doare …
Ca te-am adorat 3 ani, ai fost al meu zeu, al meu soare …

Poate ca am gresit, nu zic nu, dar faptele tale prea tare au durut,m-au marcat,
Dar acum ce sa faci? Totul a fost doar un bal mascat, da un bal mascat,
Unde acum ti-ai dat jos a ta masca si arati fata cea adevarata,
Care nu speram sa o vad vreodata …. pacat … m-a lovit, m-a marcat …

6 gânduri despre „Poate … Pacat

  1. Elena … din pacate asta este povestea mea … asa s-a terminat o relatie de 3 ani si jumatate aproape … nu ii doresc nimanui nici macar celui mai mare dusman al meu sa treaca prince am trecut eu 😦 multumesc de aprecieri :*

    Apreciază

      1. nu pot decat sa ma bucur ca exista oameni care imi apreciaza sufletul sau poeziile, pentru ca toate absolut toate sunt o parte din el. cu siguranta voi fi „cu geana pe el” si il voi urmarii cu mare drag. Iti multumesc din suflet pentru aprecieri :). Spor la scris si la cat mai multe poeziif rumoase

        Apreciază

    1. Nu am decat sa ma bucur si sa vad asta in aprecierea sau comentariul tau si al celor care citesc blogul si care nu au curajul sa imi scrie parerea si care ii rog sa o faca, vorba aia „nimeni nu s-a nascut invatat”.
      Iti multumesc sincer pentru tot. Sa stii ca nici tu nu scapi de ochiul meu vigilent si voi fi mereu prezenta pe blogul tau 😛 iar in limita timpului voi lasa comentariu.

      Apreciază

ai ceva de adaugat ?!

