In incercarea de a scrie rime si versuri

Am crezut

Am învăţat să râd, să mă bucur dar şi să zâmbesc,
Atunci când plângeam şi nu credeam că izbutesc,
Când totul pe lângă mine se prăbuşea, se destrăma,
Şi totul iar este un vis urât din care lipseşti, iar totul se scufunda.

Am învăţat să suport mai usor durerea,
În loc să cunosc şi mai mult fericirea,
Iubire şi totul trebuia să fie mai frumos,
Dar totul a dispărut, s-a evaporat, s-a scurs.

Dar nu-i nimic, nu pot să urăsc, oricat de greu îmi este,
Ştiu că voi putea zâmbi din nou, voi putea trece peste,
Pentru că un zâmbet de cele mai multe ori se naşte dintr-o lacrimă,
Fie că este de bucurie, sau nu, că este prima sau chiar ultima.

Am crezut ca un copil că voi avea mereu un soare cu lumină lină,
Lângă mine, nu mă gândeam ca va exista din nou acea furtună,
Dar poate că aşa a fost scrisă iubirea noastră,
Să nu fie veşnică, sa fie o artă abstractă.

3 gânduri despre „Am crezut

ai ceva de adaugat ?!

