In incercarea de a scrie rime si versuri

Ajunge!

Au curs destule lacrimi din ochii mei căprui,
Am simţit de atâtea ori că sunt a nimănui,
Mâinile mele au căutat atâta vreme o rază de soare,
Pe cerul prea întunecat, pentru a încălzii ce mă doare.

Destul am plâns şi de atâtea ori am zis AJUNGE!
Dar mereu a fost ceva ce nu m-a lăsat a merge,
Mai departe nu puteam avansa, pentru că plângeam,
Prin lacrimi amare de atâtea ori făceam un lucru: înnotam.

Chiar dacă şi acum sufletul încă mă mai doare, nu îmi pasă,
Zâmbesc, chiar de e greu şi sper să nu mai pic în aceeaşi plasă,
Am învăţat atât de multe, nu îţi pot explica ăn versuri
Dar cel mai important să nu mai cred in multe visuri.

Speranţa?! DA! voi trăi mereu cu ea şi ea cu mine,
Poate că în viaţa asta aşa este cel mai bine,
Dar destul cu cuvintele şi lacrimile reci ca gheaţa
Cu zâmbetul pe buze merg înainte, asta este viaţa!

Un gând despre „Ajunge!

ai ceva de adaugat ?!

