In incercarea de a scrie rime si versuri

Eu…probabil…

Tu, fiinţă, cu inimă caldă şi palme reci,
Te furişezi iute chiar încerci să treci,
Pe lângă mine să te tot strecori,
Să fii cât mai departe undeva în zori.

Mi-e teamă să ating că pot să rănesc,
Îmi e frica, îmi e teama pe oameni în ochi să îi privesc,
Vocea să le-o aud, atingerea să le-o simt chiar şi întâmplătoare
Pentru că totul avea o măsură, o valoare.

Nu vreau să fac nimic scrum şi pace,
Am uitat o vreme ce mai îmi place,
Doar timpul va videnca rănile sufletului meu,
Strâng din dinţi şi încerc să fiu din nou acel Eu.

Nu e nimic de uitat din ce a fost, ba chiar sunt unele de păstrat,
Viaţa îmi pare atât de grea uneori, dar eu voi încerca şi am încercat,
Şi am reuşit un zâmbet să mai smulg şi eu acum,
Să nu mai plâng, să fiu nu mai ştiu cum.

Îmi este greu acum dar voi trece peste asta, ştiu,
Chiar dacă pare imposibil, ştiu că am puterea să fiu eu,
Lacrima rece se va şterge, din inima nebună de caldă,
Şi din palmele mele reci, acum las timpul să treacă, să decidă.

2 gânduri despre „Eu…probabil…

ai ceva de adaugat ?!

