In incercarea de a scrie rime si versuri

Pentru tine, iubirea mea apusă

În 3 ani ţi-am oferit absolut tot,
Chiar şi atunci când am zis ” nu mai pot”,
Ţi-am zâmbit chiar dacă mult m-a durut,
Tu nu ai înţeles deloc ce am făcut.

M-ai părăsit când aveam nevoie de tine,
Ca un laş ai fugit acum de lângă mine,
Ai zis că pauză vrei dar mai ales nelimitată,
Oare ţie ti se pare că asta e dragoste adevarată?!

Îţi doresc să fii fericit, iubit şi împlinit,
Niciodată ca mine, ca acum să nu fii suferit!
Eu de azi îmi văd de viaţa mea în continuare şi pace,
Chiar daca te iubesc la tine nu mă mai pot intoarce!!

Am suferit prea mult, acum să ştii şi tu,
Dragostea mea nu a fost: acum da, acum nu.
Nu ai ştiut să apreciezi e problema ta,
Eu îmi văd de viaţa mea!!

ai ceva de adaugat ?!

