In incercarea de a scrie rime si versuri

Sufletul vorbeşte

Da! Te-am iubit.
Da! M-ai părăsit.
Sufăr, nu îmi place
Oare ţie îţi place?!

Sufletul este pustiu,
Oare de ce nu mai pot să fiu,
Un om cu zâmbetul pe buze
Cu visele împlinite.

Ai fost totul pentru mine,
Am fost totul pentru tine
Nu ai avut răbdare cu mine,
Nu înţelegi că a vrut să fie bine.

Poate că nu am ştiut să te apreciez,
Dar nu mai pot să îngenunchez.
Sper să îţi dai seama într-o zi ce ai pierdut
Şi sufletul cât m-a durut.

Am creut ca voi zâmbii, mereu să pot iubii
Dar s-a terminat în toiul nopţii târzii,
Pauză?!ok, dorinţa o voi respecta,
Totul, doar e dorinţa ta.

Timpul între noi nu se mai întoarce,
Viaţa merge mai departe, totul curge,
Lacrima din ochi cade, nu e trecătoare
Ultima speraţă încet ea moare …

2 gânduri despre „Sufletul vorbeşte

ai ceva de adaugat ?!

