In incercarea de a scrie rime si versuri

8 martie

Trecut-au anii fără milă peste chipul tău frumos
Eh mămico, sufletul tău a rămas la fel de cald şi drăgăstos.

Iata cum Baba Dochia scapă de cojoace,
Unde în fiecare zi ea nu mai vrea să le îmbrace.
Bunătatea sufletului o moştenesc de la tine,
Este şi vocea care ţi-am moştenit-o şi multe lucruri bune.
Sunt multe lucruri de spus, cuvintele sunt puţine de găsit în viaţă,
Ca şi perla în scoică ascunsă, care trebuie împletită pe un fir de aţă.

Multe am trăit împreună, atâţia ani de zile,
Am învăţat multe, am avut zile senine.
Mereu ai ştiut să mă asculţi, ai fost lângă mine,
Acum e rândul meu să îţi mulţumesc, să îţi urez numai bine.

2 gânduri despre „8 martie

ai ceva de adaugat ?!

