Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

Uneori …

Sunt uneori clipe când îmi doresc să am nasul înfundat, sau brusc să simt cum îmi pierd uşor simţul sau nările să îmi crape din cauza unui miros insuportabil.
Recunosc! eu cu mirosul nu am fost foarte buni prieteni încă de la început, deoarece au intervenit polipii care mi-au blocat accesul către mirosul florilor, a primaverii sau a parfumului preferat.
În cele din urmă m-am operat de polipi, am scapat de ei si nasul meu şi-a luat funcţia pierdută, aceea de a mirosi iar simţul meu a fost liber în a simţi tot ce îl încojoară. Primul meu contact cu mirosul fară polipi a fost când am venit de la spital iar mama m-a rugat să arunc gunoiul, vreau sa zic că până atunci nu am simţit mirosul specific. Eh! în clipa în care am simţit mirosul mi-au dat lacrimile instantaneu din cauza duhorii (daca se poate numii aşa iar anotimpul era vara) …
Sunt anotimpuri când îţi doreşti să dispară simţul olfactiv sau mai rau simţi cum îţi crapă nasul, sau făcând o glumă: simţi cum îţi cade părul din nas de ce miros este.
Vara, este anotimpul când ai prefera să ai nasul înfundat, sau să ai la tine o sticlă cu parfum din care să tragi în plămâni aerul mult dorit şi plăcut. Motivul este cel unul simplu: mirosul de transpiraţie degajat de unele animale de lângă noi, mai exact de maimuţele care ridică braţul pentru a se prinde de bara autobuzului, troleibuzului, tramvaiului sau metroului.
Alt miros care îţi mută nasul este acela de naftalină sau de parfum dulce, prea dulce sau dus la extrem, cum ar fi cel vanilie (mie una nu îmi place) care deşi ştii că deranjează tu îl foloseşti în continuare.
Un alt anotimp când îţi doreşti să ai „trompa” înfundată este iarna, când întâlnim sortimentul de sarmale,carne prajită sau ceapă la greu (cu slanină!?), fie pe haine, fie în mâncare sau în cel mai rău caz cineva să fii mâncat această bomba mirositoare (ceapa) apoi să îţi vorbească în faţă, practic în acele clipe nu îţi doreşti decât ca discuţia să se termine cât mai curând. Chiar dezgustător …
Într-o ţară unde se consumă (fără număr, fără număr cum zic „fraţii” noştrii) ceapă şi usturoi, mirosul mâncării gătite îl însoteşte pe purtător peste tot vă invit oameni buni să folosiţi cu încredere: bomboanele mentolate, pasta de dinţi, detergentul şi balsamul pentru îndepărtarea mirosului din haine.

ai ceva de adaugat ?!

