In incercarea de a scrie rime si versuri

Judecata

„Este judecată in cer” au spus îngerii
„Nu ai de ce să fugi sau să te sperii
Sunt judecate inima şi sufletul tău
Să vedem cine îţi făcea atâta rău.”

Mi-au spus îngerii înainte de proces
Să mă duc alături de ei şi am mers,
La proces în ceruri, unde va avea loc
Unde nu am ajuns niciodată,chiar deloc.

„În picioare toată sala” se aude o voce curpinzătoare
„Acum a venit momentul, intră judecătoarea cea mare
Împreună cu Bunul Dumnezeu se va judeca
Apoi sentinţa se va aplica!” se aude în toată sala.

„Prima chemată eşti tu apoi inima ta!” şi arata către mine
„Ştim că ea plângea mereu în tine,nu-i aşa? hai spune”
„Da, domnule judecător, plângea nu se oprea niciodată
Murea în fiecare zi câte puţin, mă speria, fercită nu era.

Mă durea să o vad aşa mereu
Dar ce îi puteam face eu?
Să o mint că totul va fi bine si frumos?
Apoi dacă era prea periculos?!”

„Aşa este! Momentan ajunge” se aude din nou vocea,
Judecătorului din sală care o cheamă pe inima mea,
Pentru a o întreba dacă este adevărat ce am spus,
Şi dacă merit ceva în plus sau în minus.

Inima recunoaşte tot şi spune ca nu mint deloc.
Urmează sufletul meu care ocupă acel loc,
În care am fost când m-au întrebat despre ea,
Acea parte din trupul meu, inima mea.

Este întrebat de ce a fost trist nu zâmbea
Acesta spunea câ zâmbea des, el pe inima păcalea
Că ar trebui să râdă amândoi să nu mai fie supăraţi
„Să ne avem ca fraţii ar trebui să fim uniţi.”

„Vinovat domnule judecător” spune sufletul meu
„Este acea răutate numită zmeu
Care da mereu târcoale şi intră in suflete care nu mai râd
Şi ucide tot încet, fără milă pe rând”.

„Aha! deci acela este acel mare zmeu
Care nu vă lasa în pace” spuse Bunul Dumnezeu
„Cer sa fie adus aici, acum acel zmeu
Sentinţa lui o voi da doar eu!”

Din mulţimea de îngeri adunată,
Se ridică acel zmeu aşa de-odată,
„Să îmi fie cu iertare pentru ce am făcut,
Ştiu că am greşit aşa de mult!

Dacă cer o îndurare,
Şi o simplă înduplecare,
Voi pleca şi nu voi mai reveni niciodată,
În suflet la vre-o altă fată.”

„Bine! spuse Bunul Dumnezeu,
„Pleacă dar să nu te mai intorci, îţi spun eu,
Ai scăpat acum, poţi pleca dar reţine să nu te prin vreodată
În suflet, în viată la altă fată!”

Zmeul pleacă şi se întoarce către Bunul Dumnezeu
„Îţi mulţumesc, nu mă voi mai întoarce îţi jur eu”
„Judecata este inchisă!Procesul s-a terminat,
De la zmeul Suferinţă am scăpat!”

De atunci te-am întâlnit pe tine şi pot râde şi eu
Sunt un om nou şi îî mulţumesc lui Dumnezeu,
Inima şi sufletul meu îi sunt mereu recunoscători că suntem doi
Pentru că te-am gasit pe tine şi suntem amândoi.

2 gânduri despre „Judecata

ai ceva de adaugat ?!

