Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

Ma intreb…

Da sunt fata, imi place sportul, imi place fotbalul, recunosc nu stiu atat de multe pe cat ar trebui, sau nu stiu cat un baiat, dar imi place sa ma uit, pentru mine fotbalul este o scapare cand nu am ce vedea la televizor.
Da nu arat bine, nu sunt un manechin, voi care citi blogul sa nu va asteptati sa vedeti in spatele lui o fata de cazi in fund, sau arata trasnet. Nu chiar deloc, am kilograme in plus, vreau sa scap de ele cat mai curand posibil, dar acum ce sa fac sa imi pun streangul de gat si sa ies din casa imbracata intr-un sac?! Deloc, chiar nu voi face asta, asta e, asa sunt eu dar am ambitia de a scapa de kilogramele in plus, imi doresc din tot sufletul asta si voi fi exact cum imi doresc pentru ca pot, am incredere in fortele mele.
Am intrat in lumea barbatilor, in lumea fotbalului dar am intrat cu piciorul stang pentru ca nu ma primesc, nu vor sa ma primeasca. Poate ca si datorita fizicului, dar ce legatura are fizicul cu gandirea?! Eu nu vad nici una, dar deh asa e mai usor sa ataci un om decat sa il asculti.
As vrea sa vad si eu un barbat gras, care sa stie fotbal dar sa fie ignorat, ehehe niciodata nu va fi asta, pentru ca e barbat, tu ca femeie nu ai loc in lumea lor.
Mereu am zis ca ma retrag din lumea lor dar nu vreau pentru ca am intrat si nu vreau sa sa plec din cauza unora.
Asta e din pacate nu ne-a inzestrat Dumnezeu pe toti cu frumusete si cu un corp de invidiat, asta e. De ce toti se uita cum arati si nu se uita la ce ai in cap?! ce e asa de greu sa privesti si partea cealalta a paharului?! bine daca nu vrei sa vezi omul si esti cu ochelari de cal, e problema ta, dar nu-i nimic, nu imi voi pune streangul de gat pentru oameni care nu ma vor.
Viata mea merge inainte!

Am dat o cautare pe „gugal” si am gasit semnele INTERZIS pentru persoanele cu kilograme in pus, dar si pentru cele care indraznesc sa se mai uite la fotbal. Enjoy 😉

4 gânduri despre „Ma intreb…

  1. Wow , un om complex 🙂 Eihh în ţara asta sunt numai prejudecăţi…numai oameni care se cred superiori….oameni cu minţi inchise… Dar îmi palce optimismul tau 🙂 Nu te da bătută!!!

    Apreciază

  2. stau si ma intreb in prostia mea, de ce dracului nu vedem si omul ce are in cap?!
    e mai usor sa il jignim decat sa il apreciem?!
    nu cred ca sunt un om complex cum spui tu, sunt un om ca oricare altul, imi place sa traiesc viata, accept usor criticile. sunt genul de om care iarta dar nu uita, nu sunt om razbunator dar tai de la temelie si am prostul obicei de a scoate ochiii. spun foarte repede Nu dar si Da si imi place riscul, pana acum tot ce am riscat am castigat. daca stii sa nu ma calci pe coada iti pot fi prieten toata viata, daca incepi sa ma calci pe bube ma mai gandesc daca iti voi ramane prieten. sunt un om precum un cutit cu doua taisuri pot trece usor de la statul de prieten la statul de om invizibil mai simplu „uita ca ne-am cunoscut” 😛
    recunosc nu barfesc dar nu imi place sa fiu barfita. in rest numai de bine:)

    Apreciază

ai ceva de adaugat ?!

