Idei, ganduri, pareri ...nimicuri personale

Nu inteleg

Nu este vorba de frustare, sau de invidie, nici de ciuda, este vorba de rautate. Stiu ca nu sunt la punct cu gramatica, stiu ca am multe lacune, nu pretind sa mi se ridice o statuie, dar as dori macar limita bunului simt, sau acel respect, care cred eu ca mi se cuvine.
Din moment ce un coleg este in picioare si prezinta un proiect trebuie ascultat fara a fi intrerupt, jignit sau luat peste picior chiar daca acesta nu se ridica la nivelul celui care sta in banca, sau nu a terminat aceeasi scoala ca respectivul, sa nu mai spun despre locul de munca. Asta e nu toti suntem perfecti, nu toti avem capul mare si nu toti lucram in televiziune.
Mi s-a intamplat sambata cand a trebuit sa predau un proiect, desigur planul este simplu: in partea dreapta profesora in fata si in partea stanga colegii. M-a strigat sa ma duc sa prezint proiectul, am iesit din banca si recunosc, sa vorbesc in fata unui public nu este punctul meu forte. Am inceput sa vorbesc despre proiect, mai cu voce taiata, mai cu emotii si din banca se aude vocea unui coleg care spune ” nu te uiti la ea ce praf este”.
Bun sunt praf, asa cum o spune el, dar pe cuvant daca am fii toti la fel as zice dar asta e unii se pierd, altii nu, ce sa facem sa ni se taie capul? Dar cu ce drept isi spune el parerea, ce este profesor si eu nu stiam? Este preferatul profesoarei, dar asta nu ii da dreptul sa ma judece. Putea foarte frumos sa isi tina pliscul si dupa ce terminam era liber sa spuna ce vroia el.
In fine nu voi intelege niciodata asemenea specimene. Aaaa dar sa nu va ganditi ca profesoara i-a zis ceva, neeh a tacut din gura…in fine e aiurea tot…
Dar nu-i nimic ma fac eu mare!! 😛

Un gând despre „Nu inteleg

  1. Eu aplic regula : Dacă nu pot să zic ceva frumos despre o persoană , nu zic nimic! Dar din păcate nu toată lumea face asta.. Nu mă dau mare chiar dacă sunt bun într-un domeniu , din contră încerc să ajut . Unii se cred prea buni, dar timpul le rezolvă pe toate 😀 Oricum succes în continuare perseverenţă şi muncă = eşti de neoprit 🙂

    Apreciază

ai ceva de adaugat ?!

